Wola wschodnia, ul. Karolkowa

Wola wschodnia, ul. Karolkowa

 

High Street Reim było odpowiedzialne za wyszukanie projektu, due diligence, nabycie, wynajem, a obecnie zarządza projektem.

Kliknij, aby dowiedzieć się więcej…

Praga Północ, ul. Okrzei

Praga Północ, ul. Okrzei

 

High Street Reim było odpowiedzialne za wyszukanie projektu, due diligence, nabycie, wynajem, a obecnie zarządza projektem.

Kliknij, aby dowiedzieć się więcej…

Hoża 3, Śródmieście

Hoża 3, Śródmieście: lokal handlowy o pow. 400 m² na dwóch poziomach, w nowo wybudowanej inwestycji mieszkaniowej.

High Street Reim odpowiada za:

  • Koncepcja
  • Przygotowanie planu merchandisingu, podziału lokali i doboru najemców

Mokotowska 73

Śródmieście (Śródmieście): 2 lokale handlowe, każdy o powierzchni ok. 250 m², na dwóch poziomach, w zabytkowym całkowicie odnowionym budynku.

High Street REIM odpowiada za:

  • Koncepcję
  • Przygotowanie planu merchandisingu, podziału lokali i doboru najemców

Obozowa 16

Wola wschodnia, 1600m2 parter i piwnica z 64 miejscami parkingowymi zlokalizowane na gęstej zabudowie średniej klasy, blisko centrum miasta, dobrze skomunikowane. Doskonała widoczność i dostępność.

High Street Reim odpowiadał za:

  • Wyszukanie projektu
  • Due Diligence i negocjacje

Poznańska 14

Śródmieście, 302m2 lokal parterowy i podpiwniczony przy jednej z najczęściej uczęszczanych ulic Warszawy. Bardzo dobra widoczność i dostępność, gęsta zabudowa mieszkaniowa.

High Street Reim odpowiadał za:

  • Wyszukanie projektu
  • Due diligence
  • Najem
  • Negocjacje zakupu
  • Sprzedaż

ZŁOTA 44

Centrum Miasta, lokal parterowy o powierzchni 865 m2 w jednym z najbardziej znanych i luksusowych wieżowców Warszawy. Doskonała widoczność i dostępność, gęsta przestrzeń biurowo-mieszkalna.

High Street Reim był odpowiedzialny za:

  • Podział lokali handlowych
  • Przygotowanie warunków merchandisingu i najmu

Fabryka Soho

Praga Południe, 5 ha poprzemysłowej powierzchni przystosowanej do użytku mieszanego:

High Street Reim odpowiadał za:

  • Przygotowanie planu merchandisingu, podziału lokali i doboru najemców
  • Ocenę otrzymanych ofert